Log in
Geen 'brand story',
geen 'start with why',
geen drijvende missie
of ingewikkelde visie
ZZParking is gewoon geboren uit pure luiheid

Hippe baarden zijn bij ons ver te zoeken. Net als latte macchiato, een pingpongtafel, zitzakken en batterijen stagiaires die we voor een abonnement op de naastgelegen sportschool de hele maand kunnen uitknijpen.

Niks start-up scene. Niks ‘social impact’ of een ander mooi techy verhaal. Niks pitchdecks aan angel investors, zelfs geen PR-artikeltje in Sprout. Onze oprichter, Pim van der Deure, is de meest luie man van Nederland.

Die wil niks doen voor z’n geld, maar er wel veel van kunnen uitgeven elke maand. Waarmee maakt hem niet zo uit, ook. Dus toen-ie bij toeval tegen een paar leegstaande parkeerplekken aanliep en wist via z’n (best grote) netwerk dat er in Den Haag veel freelancers zaten met een bloedhekel aan de trein, maar een beperkt budget, was het snel geregeld.

Een paar koppen koffie, her en der wat handtekeningen en handshakes, een mooie opslag als ‘middle man’, een paar flyers: en achteroverleunen maar. Met één uitzondering: een bezoekje aan partner Parkbee. Waardoor we nu van een start-up opeens, heel hip, een scale-up zijn. Dankzij onze samenwerking met hen hebben we er opeens 9 (!) locaties in het hele land bij. Wel lullig voor Pim. Want nu moet-ie opeens aan de slag.